Dagboksinlägg

Nu är det torsdag.
Börjar bli en dålig vana av mig att resumera helgen mitt i veckan?
Men gör en kort sammanfattning.

Fredag:
Sjukdom
inbillningsfriskhet
väntan
pizza
bråk
kungälv
hämt
tattueringar
prat
sov

Lördag:
Vakning
städning
marko-ring
partille-trip
snabbmat ovanför tingsdastunnel
ranberget
lätt upp/svår ner
Whaaaa
80km/h motorväg
ICA parkerings beslutsångest
sängliggande + lathet
minnesluckor

Sen har veckan flytit på, och med tanke på att N var ledig i Tisdags
så det blev en dag full av äventyr sen har det nästan känts som helg hela tiden.



XDXDXDXDXDXDXDXDXDXDXDXDXDXDXDXDXDXDXD

"Det är ju sjukt att man kan bli sjukskriven pga en finne"
"Haha långtidssjukskriven"
"Aaa eller förtidspenisionerad"

XDXDXDXDXDXDXDXDXDXDXDXDXDXDXDXDXDXDXD



Idag är det då tydligen dagen innan helg
vilket betyder att jag eventuellt ska på roadtrip imorgon
och har säkert 1000 saker att stå i. Damn!
Tänkte också passa på att brömma "Roxxie" för hennes
otroligt genomgenialiska banan-inlägg som skildrade
den egentliga verkligheten befattande denna delikata avlånga frukt
Du ska ha fett med cred.

Som ni ser på inlägget har jag tappat all den intelligens som behövs
för att skriva något som ska locka läsare, och säkerligen kommer inte denne uttråkade person såhär långt ner i texten.
Men om så är, vill jag be om ursäkt. Min intelligens kommer och går.
Just nu ser jag mest ut som en fågelholk och begriper egentligen inte någonting.

Över och ut solong goodbye

ps! Kaniner behöver tydligen vatten då och då...:S

Kommentarer
Postat av: rosannaoutsmarted

heja bananer, jag klurade som fan innan jag kom på alla banenes goda egenskaper, dock vet jag att det finns fler, men det får räcka för nu :)

förövrigt är din intelligensnivå i jämnhet med min förtillfället.. ja jag skrev "jämnhet" för helvete, borde vi gå om karebyskolan kanske?

2008-09-06 @ 12:45:49

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0