Dagboksinlägg/tanke/dikt.. ja allt möjligt!

Heeej alla vänner!
Idag är det som sagt Freeedag... eller rättare sagt, Pök-Fredag!
Nu sitter jag hemma. Ska börja göra mig i ordning klockan är 21.08 så jag lever upp till mitt rykte att vara seg.
För idag är det leva-upp-till-rykten-dagen har jag och Denise bestämt.
Så frågan är.. vad har folk sagt genom åren, eller för att vara korrekt, vad har man hört att folk har sagt?

Nu dricker jag vin/sprite/lime mjaa det smakar som det gör och jag kan lugnt erkänna att jag börjar bli onykter
så om ni hört rykten om att jag ska vara onykter ikväll, så har jag levt upp till det totalt;)

Ute i finns rum sitter nu Finn, Pb, Jonas, Ubbe, Bringan, Jenny, Milla, Jerry, och sen kommer jag fan inte på mer det kanske var alla? Vi ska ut med dodgen och försöka få en Cadillac med.
Imorgon ska jag ju på möhippa och finn och jonas på svensexa så vi får nog ta det hyfsat lunt ikväll men hadderaj vad party jag blev på helt plötsligt må jag säg.

Förut satt jag och Denise och softade i solen då jag fick den briljanta idén: Vi åker ut med bilen en sväng!
Sagt och gjort, jag hoppar in i bilen och denise på passagerar sidan så åker vi iväg ut mot rörtången.
"Vi drar till solberga och köper sprite!" Denise var tveksam, vi har ju trots allt inte körkort och båda mina föräldrar är hemma. Men jag hade en känsla av att dom inget skulle märka så vi stack iväg och handlade. Sen stannade vi hos linda för att hämta mer vin, men hon behagade inte vara hemma.
När vi väl kom hem igen hade, som sagt, inte mina föräldrar märkt min bortgång (även fast jonas och co hade kommit och frågat vart vi var)

Ja ni hör ju, vilken dag.

Nej nu är det dags för färdiggörning och massa röj eller hur det nu blir

Över och ut.

Ps! Som sagt, pök-fredag. Denise har lovat att ställa upp som sista utväg om det krisar sig haha.
Måste ju som sagt leva upp till det lesbiska rykte jag gett mig själv.
(snälla, känn min ironi) DS

Kommentarer
Postat av: Fidde

Jasså? jag är inte den enda i denna gudsförgätna koomus osm kör utan körkort nu då. LEvde Denise upp till vad hon lovat förresten? eller blev det framgång på annat håll? haha.. ha det gött

2008-05-03 @ 11:41:49

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0