Dagboksinlägg

Denna dagen har vart väldigt trevlig.
Morgonen böjade med extremt tidigt uppvak.
Sov i scandics extremt fantastiska lakan, att man ens kom ur sängen.
Sedan var det ner till frukosten, dock verkade jag vara den enda som såg fram emot den.
Anneli blev dålig redan med en gång vi kom ner och gick upp på rummet igen.
Men strax därefter kom Kina och Johanna ner (hon hade slutligen bestämt sig för att gå upp ur sängen trots allt).
Det blev att bara jag och Kina åt, men sen kom  Maria-Pia som också var på frukost humör
(Orka att det bara var jag och dom som höll sig hyfsat nyktra på möhippan som mådde bra)
Efter frukost gick vi till receptionen och skjöt upp utcheckningen med en timma.
En välbehövlig sådan!

Tanken var ju att vi skulle bada/basta sådär innan hem-åkning. Men orket fanns inte riktigt så vi låg alla och knödde i sängen på mitt rum och mys-pratade.

Nu om gårdagen!

Det började med att Kina kom och plockade upp mig i Kungälv. I bilen satt redan Ingrid och Johanna som var kidnappad med tiara med slöja på huvudet och ögonbindel.
Sedan åkte vi till Anneli där Frida Linn och Maria-Pia var (vilket namn?)
Sedan korkade vi upp champangen och åt lite frukt och brödsnittar samtidigt som vi satt ute i solskenet och pratade. Efter någon timma kom en magdansös in och dansade för oss. imponerade var vi allihopa och när dansen var klar sa Johanna "Tänk om man kunde dansa så!" "det ska jag lära dig nu" sa då magdansösen så fick vi alla gå in och knyta skynken med paljetter runt midjan sedan var dans-lektionen i full gång.
Men ingen av oss hade ju direkt höfter och runda under fötterna började vi bli så det var väl som att lära några efterbliva sköldpaddor att flyga ungefär.
Efter den långa svettiga och vingliga "dansen" var det dags för middag
mat mat mat mat, gör hon något annat än att äta? hahaha
Sen efter mat och prat gick vi ut och spelade kubb... eller var det tvärtom?
Vid det här laget var jag redan sketfull
Sen kom en "raggarbil" och plockade upp oss haha så cruisade vi i stan, åkte förbi svensexan också och kollade in markus som var lagom full och utklädd till elvis haha.
Sen var det till hotellet, där vi badade bastade och gjorde oss iordning. Sen iväg till Hard Rock där vi bowlade drack öl och åt burgare.
Sen minns jag inte mer=)

detta resulterade iaf i matilda = ingen bakfylla what so ever, har haft en fin skön och solig dag.
Johanna däremot var asbakis och Anneli spydde i tre timmar.
Jag som ändå var bland de fullaste=) Tvär nöjd.

Nu är det dags för chill i kvällssolen med en söndags-cider.
Över och ut för denna gång





Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0