Dagboksinlägg

Idag är det söndag.

Nej, det är det ju egentligen inte. Men har söndagskänslor.
Och det är ju faktiskt röd dag...
Så vi säger att idag är det söndag, och imon är det fredag.
En perfekt vecka enligt mig =)

Gårdagen var en unns... intressant.
Vet inte riktigt hur jag ska förklara..
Massa konstigheter hela tiden är så trött på alla händelser som påverkar en.
Låt mig vara!

Den här dagen är inte riktigt bra. Känner mig rastlös och vill något hitta på.
Men vad? Skulle ju vart med den dära då va men han är fett dryg och bara skiter i allt så jag får väl göra detsamma.
Vill till fontin dock, så jag kan ta mig en ordentlig dusch och sen göra mig iordning bara för att känna mig som människa igen.

Jag hade brylcreme i håret igår... (jag vet..)
Är faktiskt känd för att få sånna dära "bra" ideer helt impulsivt.
Fanns bara mousse och brylcreme hemma, och tänkte
"brylcreme.. det är väl ungeför som vax? och vax ska jag ju ha i håret sa frisören...."
För er som inte gjort misstaget än, kan jag stolt vägleda er.
Do not do it!
Hade jag velat se ut såhär i håret hade jag la bara skitit i att duscha 5 veckor.
Jäkligt dålig uppfinning iaf.

Mjaa vad ska vi mer säga -

Kan dra några visdoms ord bara för att jag känner hur genomtråkigt mitt inlägg börjar bli:

"Rom bryggdes inte på en dag"

Över och ut.

Ps! motstånd, och förstånd kan ju bli som två olika grupper.
Vi som är mot stånd, och vi som är för stånd.
Själv är jag bådeoch beroende på. Allting är relativt.   DS

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0