Dagboksinlägg

Idag är det Torsdag (tydligen:P)
Har haft sommarlov i snart en vecka.
Börjar bli lite drygt har abstinens och äter konstant.
BuääPöööhFliiiihooo

Var med Sara på aröd och sola förut. Trots att det blåste som Faen!
Men Sara är den evige solnings-optimisten som kan ligga
ute trots moln regn och blåst. ;)

Skulle träffat Milla förut eller nu rättare sagt,
men hon skulle vara i stan klockan åtta.
Så det sket sig i det blå skåpet för att nästan
citera göta älv.
Så nu sitter jag här,
ensam i mitt (förövrigt nystädade) rum
och funderar över vad mitt nästa äventyr ska bli.

________
                  |
Ha & Pi     |
________|


Skit.

Min förvirrade tillvaro måste redas ut.
Hela skiten bara trasslar och trasslar.
Vilken ände av alla snören ska man börja med?
Sortering, next on the list.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0