Dagboksinlägg

Midsommar!

Vad ska man göra på midsommar?
Jonas säger: Snälla följ med oss till lysekil!
Magnus säger: Snälla följ med oss till styrsö!
Jag tänker: Vädret kommer bli skit. deprimerande att vara vid kusten då....
Jag kommer på!: När sveriges väder är skit, då åker man ju utomlands!
Jag kommer ihåg..: aah fan har inte så mycket pengar just nu..
Jag får en briljant idé!: Jag sticker till angered! Det är ju nästan som utomlands.

Så mina kära vänner. Idag bär det av till okända (eller ska jag säga ökända)
marker. Om jag försvinner mystiskt vill jag passa på att skriva ett kort testamente:

Min sladdsamling går till Rosanna.
Min pennlåda går till Jonas
Mitt julgransglitter går till Denise
Mina plåster går till Sara
Och mina säkningar går till Finn
Nu får vi inte glömma Freddan också.
Du ska givetvis få min nyckelbandssamling som du suktat efter så länge!

Resten som jag inte skrev med nu får äran att dela på min strumplåda
=)

Glad midsommar!

Kommentarer
Postat av: rosanna

inte för att va sån, men rackarns vad jag önskar att du inte kommer hem :) jag vill sååååå ha din jädrans sladdsamling, tänk vad kul jag kan ha med den! fläta sladdarna, titta på sladdarna, rama in sladdarna, klappa sladdarna och ibland även tvätta sladdarna :)

2008-06-20 @ 18:28:14

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0