Dagboksinlägg

Ja så var det åter igen söndag.
Ännu en hård helg och lägenheten ser ut som om det bor en hel zigenarsläkt med alkoholproblem som inte har några städredskap i den. Men vad ska man säga? ingen glädje utan sorg, ingen skönhet utan fulhet, ingen fest utan städ.
Tanken har ändå slått mig, när man tar hem folk städar man som en galning innan så allt är rent och fint, så blir det ändå dubbel så stökigt efteråt? varför inte bara städa på söndagen och låta folket som ändå stökar komma till stök?
Haha.. stök. Fint ord när man inte längre förstår vad det betyder då man missbrukat ordet med alla dessa tankar och nedskrivningar.
Hur som helst har helgen vart bra.
Fredag var Hjälmen och Påsens kväll. bråkbråkbråk. Stök (;))
Lördag var Connys 25årskalas på kockar, sedan tillbaka för mellanfest hos mig för att sedan återvända ner till kungälvs rika uteliv (hahahaha....)
Det var väl trevligt med lite prat med gamla vänner och "pojkvänner" ;)
Rosanna jag undrar varför du flydde, och sara din skurk. du fick nånstans att sova;) Blev ett jäävla liv, men det fick la ni kanske höra sen också. Hahahaha.
Nej nu ska jag återgå till städa. Pööh.

Pizza vore inte helt fel asså...

Kommentarer
Postat av: Anonym

wtf? vad har jag missat? sara sov hos mej :)

2008-07-24 @ 17:14:37

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0