Till dig

Jag kan inte förstå hur väl man ska förklara för att du ska förstå.
Fick chocken när du skrev att jag var knäpp för att jag gjorde slut för att du stack iväg med din kompis.
Ärligt talat, du vet precis varför det blev som det blev, så jävla mycket vi pratade med varandra nu den sista tiden.
Känns jävligt ovärt att ha blottat hela själen för att sedan få bevisat för sig att du inte fattade ett ord jag sa...
Du har blockat mig på msn, och sedan skrivit "du är inget", tydligen. 
Det känns också rätt hjärndött, att skriva som ett meddelande till någon, som inte ens kan se det?
Men jag vet att jag är inget för dig. Det har du bevisat på mer än ett sätt.
Kan (tyvärr) inte säga detsamma.Men ska glömma dig, vi, oss nu. 
Tillslut. 


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0