Dagboksinlägg/tanke

Idag är det Onsdag och vädret är skit.
Ja ligger sjuukt mycket efter i min planering, men det gör ju inget för ringde till komVux stenungsund igår, och då visar det sig att jag inet kan börja fören till vårterminen, då jag inte fyller 20 i år. Dåligt? Ja. Men vad gör man?
så nu har jag fram till årsskiftet att skaffa körkort vilket känns lite som en lättnad trots allt.

SPH

Så jag får väl fumla runt lite ett tag till. Seg i starten? Nääe.. som sagt. Omständigheter sabbar mitt schema.
Får komma på ett nytt tillfälligt som håller mig sysselsatt denna terminen.

Helgen blev rätt så bra må jag säga.
Superiet med Milla blev segstartat men sen drog det igång.
Men vid halv tre blev det sov-tid. Vaknade igen kvart i fem och då hade N kommit ut ur fyllecellen. jävla pucko haha
Vilade en stund till och sen kom han förbi. Sjuk fredag-dag må jag säga. Sen på kvällen blev det akut hemlängtan och seghet i kroppen till 1000 så hemfärd skedde vid 01.00. Och det var ett bra val (Y) (ska inte vara en stringtrosa, utan mer tummen upp på msn haha)

Lördag blev det Matida och Dense - tid. Tolflumm och galenskap sen kvällsmys och lite alkoholisering innan sömnen var ett faktum.

Och Söndag är bara en dimma av trötthet och filmtitt.

Dense frågade mig igår om jag ville med till krogen idag.
Jag har faktiskt inte bestmt mig.
Igår lutade detåt tvärnej
men med tanke på att jag har möte i kungälv vid 8a imorn bitti såå...
Ja detta får helt enkelt övervägs.

Över och ut.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0