Dagboksinlägg

Idag är det äntligen Torsdag
(förra veckan missade jag torsdagen,
då jag gick runt och trodde det var Fredag tills Fredagen kom)
Igår skulle jag göra teoriprovet igen.
I Uddevalla (jävla ställe...)
Åkte i god tid och letade ta mig fan överallt efter det jävla
vägverket. Men nej... Hittade verkligen inte.
Inte ens lokalbefolkningen hade en aning om vart det kunde ligga.
Så nu blir det akutboka ny tid någontans i landet.
(Jävla teoriprovs-turné jag är på)
Med alla dessa negativt laddade ord skrivna ska jag lägga detta bakom mig.

Nikodemus ska ut med jobbet idag och grundtanken var att jag skulle vara hemma.
Men eftersom att hans pappa är bokad barnvakt
och Milla flyttar in i den katt-vakt-två-veckor/vuxen-på-prov lägenhet
så blir det nog där Matilda Tilly Vinberg spenderar sin kväll
med diverse alkoholhaltiga drycker
och rolig ny teknik som guitarrhero, singstar och liknande.
(Ska bli kul och att se en helt förintad bakfull Milla gå upp till skolan dagen efter
må jag säga:D)
Med tanke på att ja knappt besökt Kungälv sen flytten till grannkommun
känns detta ganska busigt och exalterande!
(im so white and nerdy..)

Och sen, goda vänner, blir det helg igen!
Hur jag hade tänkt att spendera den, det får framtiden avgöra.
Att leva i ovisshetens land är för många skrämmande
but tilly has no fear. Cuz shes got alot of beer (för att citera smala sussie)

Hade tänkt att skriva om förra helgen,
eller mest om förra fredagen.
Men hade fått censurera den för mycket.
Så allt jag skriver är: Goda vänner, ja hade väldigt roligt!

Så livet leker och kärleken sprudlar ur varje hörn och nu ska jag sluta dra ut på det.
Hörs förhoppningsvis på söndag;)

Mjaaau

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0