Tankeflöde!

Whaaa jag är så snurrisnurrisnurrig.....

Idiot

- idiot
- idiot
bort iväg stick.
- över kommit
PAW* mys?
- kärlek?
- Ha tillbaka?
- Ingen annan bara du?
Jag vet ju minst tre andra.
Gosh!

- Massa ljug?
- Vilken sanning?
Flytta ihop?
Vad hände där?

Prata x
Läsa sms
Prata?
- Förklaring?
Nej.

Vad är det ens att tänka på? Egentligen?

Böööh jag är så jäkla snurrig what to do,
 what to dooo???
How to do it?
What to say?
How to say it?

What do I want?

Jag vet vad jag vill. Jag vill vara lycklig. Och hittils har du på senare tid bara stått i vägen för min lycka. Vart min olycka. Till och med (från och till) nu under denna
"jag måste få tillbaka dig
jag älskar dig
jag vill bara ha dig
jag vill flytta ihop med dig" - tid



Livet kan vara jäkliga knarrigt och lurigt ibland


Kommentarer
Postat av: jenny

ha en bra dag!

2008-04-28 @ 12:35:55
URL: http://jnyyy.blogg.se
Postat av: rosros

kom hit sen ffs, need to talk

2008-04-28 @ 17:45:18
Postat av: rosros

kom hit sen ffs, need to talk

2008-04-28 @ 17:45:30
Postat av: jenny

sv: varför skratta du?

2008-04-28 @ 18:53:06
URL: http://jnyyy.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0