Dagboksinlägg

  • En tisdag från forntiden.

    I morse var allt som det brukade vara, med massa bråk, tjafs och aggresioner.
    Vad hände där? Nej det är inget jag vill ha tillbaka, tack ändå:P

    Förövrigt har dagen vart:
  •  lite sjukdom
  • lite friskhet
  • lite tv
  • massa frod och
  • lite Rosanna (fast kommer bli mer.)


Har också vart ute och kört. Går rätt så bra för mig måste jag säga, börjar få in det nu.
Så snart kära vänner (eller snart och snart.. nu ska vi inte vara stressade)
kommer jag att vara ett säkert kort ute på gatan.
Alltså, ha ett säkert kort ute på gatan.
Klarspråk: förhoppningsvis ha kökort.
Bättre sent än aldrig som folk säger.

Skulle ha fått pengar idag också, men nej ack nej, ingen slant till mig.
Blev en unns förvånad men sånt händer. Kanske att flowet kommer till torsdag.

Näst på "att göra - listan" är att jonas kommer hit. Sen in till kungälv, träffa på Rosannan när hon jobbar.
Sen kanske träffa pachet igen en stund men tvek på om jag vill det, med tanke på hur dagen med han har vart.

Och för att ge min läsare några ord av visdom:


"Det man inte vet, har man ingen aning om"


(favoritcitat efter "Det man låtsas att man inte minns, har aldrig hänt.")


Kommentarer
Postat av: Anonym

Haha vadå bättre sent än aldrig? jag har 2 bilar och noll körkort. Körkort är för amatörer. :P

2008-04-22 @ 20:54:45

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0