Dagboksinlägg

Haha skit...
Skrev ett jätte glatt och fantastiskt inlägg, så tog jag för lång tid på mig
(började och sen gick iväg och pratade i telegfon osv)
så allt försvann... Haha och inte ens det gjorde mig förbannad!
Jag är helt enkelt världens lyckligaste människa,
på egen hand! Och DET mina vänner, är helt underbart.

Uppdatering:

Rosanna&Matildas tävlig

1.Rosanna (klam) 5p
2. Matilda (pizza) 3p

Fast ikväll får jag reda på om jag ska byta "gren" haha.
Och kanske får en chans att komma ikapp,
om nästa är lite mer medgörlig ;)

I hate the phone
But I wish you'd call


Över och ut

Kommentarer
Postat av: rosanaoutsmaretd.

haha! de värsta är att min är mest uppenbar för folk vet om de smeknamn.

2008-04-15 @ 21:39:10

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0