Dagboksinlägg

Idag är det söndag.

Om igår:
Hela lördag morgon/dag gick ut på att jag och rosanna
låg i sängen och vägde mellan att hopa från angeredsbron eller äta en glass.
En söndagskänslor med andra ord.
Sen var det ut och försöka fixa lite småt inför kvällen,
skule ha "matilda denise och johan" reunion.
Den blev la sådär, var på lite halvtaskigt humör
och kom aldrig riktigt igång med supandet, medans dom var på högvarv
och halsade järnet. Sen kom Rosanna och Sara som hade vart på Håkan (Matilda= avundsjuk)
Sen var det utgång efer många om och men.

Vad tjänade jag på att satsa på kröka igår?
förlorade 350 kronor
träffade folk jag helst inte velat se.
fick promenera i kyla
Fick en annan hemlig besvikelse
mitt rum ser ut som helvetet.

Med andra ord. En sämre lördag. Men är rätt nöjd med att slippa
"vad sa jag till vem och hur mycket skämde jag ut mig egentligen" - ångest.

Nu ska jag och Rosanna, roxxie;), festa vidare. Eller... kolla tv/film.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0